Hei all sammen Hyggelig å se at det er så stor aktivitet i vår kjære gruppe Denne gruppa blir større og større, how cool is that
NM i poker folkens!!!!!! De fleste av dere her inne vet sikkert om det, men jeg må allikevel fortelle om det Stikk innom 'nmipoker.no' og finn ut hva dette dreier seg om Join in og kjemp om å bli kåret til Norges beste pokerspiller og vinne 300000KR!!!!!!!
Og for dere som blir med på dette vennligst fortell meg hva nicket deres er der inne, det er jo litt kult å finne hverandre og konkurrere mot hverandre, er det ikke ??
Har spilt der litt jeg oxo, det blir som en stor freeroll, fult av kamakaze spillere, gøy en liten stund, men blir fort kjedelig. synest nå jeg. Og for å vinne må du spille 24/7
Det blir jo helt forkastelig når det er den so genererer flest playmoney hver uke. Da er det jo bare den som orker å sitte hele natta da jo. Har jo ingenting med ferdigheter å gjøre. Skulle vært helt andre kriterier for å kvalifisere seg. Æsj, sire dett e bare fordi jeg ikke har tid......
Jeg sa feil navn det er Female32 x men jeg har nå vert der 2 ganger den ene gangen begynte jeg med 1000 spilte tre hender gikk ut med over 8000 og andre gangen inn med 2500 og ut etter 10min med 22000...så om en har tid ser det jo enkelt ut.....
Du er inne på noe der Sugar, dette har egentlig ingenting med ferdigheter å gjøre... Menmen... jeg har mye fritid jeg (for mye kanskje) Im willing to give this a try